המשפט הזה עבר לך בראש?
אם אתה קורא את העמוד הזה עכשיו, זה אומר שיש לך אתר איקומרס יפייפה,
ממותג ומלא במוצרים שרק מחכים שיחטפו אותם.
וכנראה גם שכרת את השירותים של קמפיינר תותח או סוכנות פרסום מקצועית
שתזרים לך גולשים לאתר ויכסו לך את החלק של הפרסום..
ולך? לך נשאר רק להישען לאחור, לרענן את האתר ולראות את הרכישות נוהרות פנימה.
וסיכוי לא רע שגם קיבלת התראות על רכישות פה ושם.. (תחושה ממכרת אה?)
אבל זה לא מספיק.
התדירות של הרכישות מתחילה לקרטע ואתה מקבל רק "טפטופי הזמנות" מדי פעם.. ופה זה נגמר.
יכול להיות שחשבת שהבעיה היא בשיווק, שאולי הקמפיינר או הסוכנות פרסום שלך לא מביאות את האנשים הרלוונטים.
יכול להיות שחשבת שהבעיה היא בשיווק, שאולי הקמפיינר או הסוכנות פרסום שלך לא מביאות את האנשים הרלוונטים.
יכול להיות שחלפה לך בראש המחשבה שפשוט יש יותר מדי תחרות בנישה שלך ולמתחרים המצליחים יש יותר כסף או מוניטין, וזה מה שגורם להם להצליח.
או אולי בכלל יש בעיה בנראות ובעיצוב של האתר וזה מבריח לך את כל הקונים הפוטנציאלים.
בכל אתר שהוא "מפעל הזמנות אוטומטי" יש 3 גלגלי רכישה שהופכים אותו למכונה שממירה גולשים אנונימיים ללקוחות משלמים באופן יומיומי ומבדלת אותו משאר האתרים בתחום:
גלגל הרכישה הראשון שחייב להיות באתר שלך. כשגולש אנונימי מגיע לאתר, הוא חייב להרגיש כמו שילד מרגיש שהוא נכנס לחנות ממתקים בפעם הראשונה. כל מוצר, כל הצעה וכל דיל חייב להרגיש לו מציאה שהוא חייב לקפוץ עליה עכשיו. במילים אחרות, אתה רוצה שהוא יחשוב לעצמו: "הדיל הזה כל כך שווה לי, שאני אהיה טיפש גמור לא לקנות".
גלגל הרכישה השני הוא המיומנות של האתר שלך למקסם את ההזמנה הראשונית של הלקוח (את אינטרס הקניה שלו) ולהוציא אותו מהאתר שלך עם הזמנה גדולה פי 3 ממה שהוא תכנן. היופי? אם אתה יודע לעשות את זה נכון, אז הלקוח בכלל לא מרגיש שמכרת לו, אלא שהוא "עקץ את המערכת", ושהוא זה שזכה. וזה מוביל אותי לגלגל הרכישה האחרון…
אחרי שהצלחת להפנט את הלקוח שלך ולגרום לו לרצות לקנות ממך. ואחרי שפיטמת את שווי ההזמנה שלו וכיסית את עלויות הפרסום ואפילו יצאת ברווח, פה אתה מתחיל לשחק במגרש של הגדולים. הלקוח הוא לקוח משלם עכשיו, ולמכור לו עוד מוצרים בעתיד הופך להיות פי 6 יותר קל, לפחות. זו אומנות בפני עצמה, שברגע שתשלוט בה? האתר שלך עלול להפוך למספר 1 בנישה שלו.
- הסוד הגנוז של האתרים שמצליחים לקבל ביקורות 5 כוכבים שמוכרות את המוצר שלך בשבילך.
- איך לגרום ללקוח שלא התכוון לרכוש ממך, לקנות יותר.. (תוך כדי שהוא מרגיש שהשליטה בידיים שלו)
- הדרך המוזרה "לבלבל" את הגולש ולגרום לו.. לקנות?
שווי: 897 ₪
- איך לנצל טריגר פסיכולוגי עתיק שאחראי על ההישרדות שלנו, כדי לוודא שהגולש הדחיין קונה באופן מיידי..
- צ'יט מחתרתי שידוע רק לאתרים הגדולים בנישה שלהם לזרז קניה של גולש (אפילו אם הוא בדיוק בא לצאת מהאתר).
- איך חלון קופץ פשוט להחריד יכול להקפיץ את אחוזי ההמרה שלך ביותר מ20%?
שווי: 297 ₪
- הדרך הטיפשית להוריד את מפלס הלחץ של הלקוח שלך ולגרום לו לקנות ממך מבלי להרגיש לחשוב פעמיים.
- הזוי: 3-4 משפטים קצרים וחדים שהופכים התלבטות ארוכה.. לרכישה נלהבת?
- גניבת סמכות חוקית: איך לנצל את המוניטין של הארגונים הגדולים בישראל בשביל להגדיל מכירות מהאתר שלך!
שווי: 349 ₪
- מילה בת 9 אותיות שמנצלת את אי שפיות הקניה לטובתך וחושפת את הקונים ההיפראקטיביים.. ומוכרת להם עוד מוצרים באופן מיידי!
- משבצת קטנטנה שבקליק אחד יכול להיות ההבדל בין הפסד כספי למקפצת רווחיות מטורפת.
- חלום של כל לקוח: איך לגרום ללקוח להזמין יותר, תוך כדי שהוא מרגיש שהוא משלם פחות? (אבל שווה לך יותר)
שווי: 897 ₪
- איך לוודא שלקוח לא נעלם אחרי הרכישה הראשונה.. אלא חוזר לקנות שוב ושוב ושוב!
- "השיטה ההדדית" להחזיר לאתר שלך את הלקוחות שרעבים לעוד (שמוכנים לקנות ממך עוד)
- עוד כמה שיטות סודיות שלא כדאי שאחשוף פה…
שווי: 997 ₪
- איך מספר שינויים קטנים יכולים להפוך את האתר שלך לפשוט, נקי וממיר הרבה יותר?
- אמנות הצבעים: גלה את הצבעים המדויקים שיתנו אקסטרה פוש להמרות שלך.
- איך לגרום לכל גולש בכל גיל, להרגיש שהוא נכנס לאתר שמותאים אישית בשבילו.. תוך 3 שניות בלבד?
שווי: 197 ₪
אבל רגע,
כשאתה נרשם לקורס עכשיו, אתה זכאי גם לבונוסים האלה:
צ'ק ליסט "איתור דליפות" מיידי:
קבל ממני קורס שיפתח לכם את העיניים ויאפשר לכם ממש לעקוב אחרי הגולשים שלכם, ולא זה ממש לא HotJar – מדובר בכלי הרבה יותר עוצמתי שבאמת מאפשר לכם לדעת מה גרם לנטישה באתר, ומה סדר הפעולות שאתה חייב לעשות כדי לתקן את זה ומהר. בנוסף אתה מקבל גם תוספים לפיצוץ המרות באתר שלך, מעבר לכל מה שאתה כבר מקבל בקורס 😉
סודות הפופאפים הממירים:
הטריקים הפסיכולוגיים שעושים את ההבדל בין פופאפ בינוני שרק מעצבן את הגולשים, לפופאפ ממיר בטירוף שהופך גם את אלה שבאו לצאת, ללקוחות משלמים. כולל דוגמאות לפופאפים שהורגים המרות וצריך להיזהר מהם כמו מאש.
הכלי הסודי לעקיפת המתחרים שלך בגוגל ולבלוט ב SEO כמו פנס בחושך:
תלמדו ממני איך ליישם טריק סודי לשיפור הנראות שלכם במנועי החיפוש. אתם הולכים לקבל ממני 2 כלי SEO שאני עובד איתם עם הלקוחות שלי בשביל לעקוף את המתחרים שלהם בגוגל אורגני וגם בקמפיינים ממומנים. כי מבחינתי שיפור המרות זה בכל מקום שרואים אתכם ולא רק באתר.
דוחות ומספרים? חשבון כיתה א':
מספיק לשבור את הראש על קריאת דוחות מסורבלים ולפחד מעשרות נתונים! הגיע הזמן שלך להבין בדיוק מה המספרים שאתה חייב לדעת (הרבה פחות ממה שאתה חושב) ומה לא מעניין אותך. SIMPLE AS THAT.
קהילת מומחים סגורה + תמיכה בוואטסאפ לכל החיים
כשאתה נרשם היום לקורס מפעל המרות אוטומטי, אתה נכנס לקהילת מומחים סגורה שתענה לך על כל השאלות, תגלה לך את כל הסודות ובאופן כללי תוכל לעשות שת"פים עם בעלי אתרים ומומחים אחרים.
וורקשופ לשיפור מהירות האתר:
הידעת? אם לוקח לאתר שלך יותר מ3 שניות להיטען, איבדת עשרות אחוזים מהרכישות האפשריות. פה אתה תגלה את הסודות לשדרג את מהירות האתר ולתת לגולש חווית קניה 5 כוכבים.
תבניות "השלם את החסר":
דפי תשלום ממירים, תבניות קופי מפתה למוצרים ועגלות נטושות. מקסימום תוצאות עם מינימום מאמץ. שווה לא?
השתלת מפת חום כסורק אוטומטי:
אחת הדרכים הכי אפקטיביות לדעת מה הגולש שלך עושה תכלס בתוך האתר, זה בעזרת מפת חום שעוקבת אחרי החשיבה שלו כמו מרגלת חשאית. למה זה טוב? ברגע שתדע לנתח מה הגולש שלך עושה באתר, תדע להתאים את האתר לפי מה שהוא רוצה, וגם פה, לקבל בוסט רכישות.
כמה שווה לך לשפר את המכירות שלך באתר ב30%?
או כמה שווה לך לשפר את המכירות שלך באתר ב20%?
או אפילו כמה שווה לך לשפר את המכירות שלך באתר ב10% בלבד?
מהניסיון שלי? הרבה. ואני מדבר מניסיון של 10 שנים שבהן אני מתמחה ספציפית בלפוצץ אתרי איקומרס במכירות דרך השיטה שפיתחתי:
לפי התוצאות שראית כאן למעלה,
עלות הקורס, כולל הבונוסים שווה לפחות 7,219 ₪.
אבל כמובן, אני רוצה שהקורס הזה יגיע לכמה שיותר בעלי אתרים מ-2 סיבות:
1. כדי שכמה שיותר אנשים יכירו אותי ואז יוכלו להגיע
לשירותים המתקדמים והיקרים יותר שלי.
2. אני מכיר את הבעיה הזו מקרוב שבעלי אתרים כל כך סובלים ממנה,
והגיע הזמן לשים לה סוף, על אמת.
או רק 192₪X10
המע"מ כבר בפנים
זה יוצא 90% הנחה על המחיר המקורי, וקיבלת את כל הבונוסים במתנה!
*מחיר השקה שלא יחזור
כל תכני הקורס זמינים כבר לצפייה!
לאחר מכן המחיר המקורי של הקורס יעלה ל 2,649₪ ש"ח
אם ראית 100% מהקורס ויישמת את כל החומר שמועבר שם באתר שלך ממש לפי איך שאני מראה, ועדיין לא ראית תוצאות (שיפור באחוזי המרה), אז בבקשה ממך, שגר לי מייל לכתובת evyatargill@gmail.com, ותבקש החזר כספי מלא. אני אוודא להחזיר לך כל אגורה מההשקעה שלך, בלי שאלות ובלי אותיות קטנות.
שימו לב לתמונה, יותר רכישות ויותר המרות!
ויש עוד הרבה צילומי מסך כאלה, אבל הבנתם כבר את העקרון…
מגדילים את ההכנסות ואת אחוז ההמרה בלי להוציא עוד שקל על שיווק.
גילוי נאות: לא תמיד הייתי "מפטם אתרי איקומרס בהזמנות"…
האמת שהתחלתי את דרכי בתור האקר מחונן בחברת סטארט אפ שייצרה מתקפות פישינג מתוחכמות.
הייתי משתמש בידע שלי וביכולות הטכנולוגיות שלי כדי לעשות דברים.. לא הכי אתים. ואני לא גאה בזה.
מהר מאוד הבנתי שזה לא המקום בשבילי וזה לא מה שאני רוצה לעשות, אז החלטתי לעשות סוויץ' בחיים ולעזוב.
חיפשתי את דרכי, ואפילו עשיתי הסבה מקצועית לעולם הרוח והנפש, והיום יש לי הכשרה טיפולית ותואר ראשון בעבודה סוציאלית.
עד שגיליתי את עולם האיקומרס לפי 10 שנים, והתאהבתי. התאהבתי בתחכום הטכנולוגי באתר וביכולת שלי לגרום לו לייצר כסף מגולשים אנונימיים.
מאז? אני בונה אתרי וורדפרס ממירים ועוזר לבעלי עסקים לשפר את ההמרות שלהם ולהגדיל את שורת הרווח ואת כמות המכירות שלהם מהאתר.
גם הזמינו אותי להרצות על אתרי וורדפרס במכללות המובילות בארץ ללימודי דיגיטל ויזמות.
במקביל לקורס ולעבודה עם לקוחות פרטיים, אני גם מנהל קהילת שיפור המרות לאתרי איקומרס מבוססי וורדפרס בפייסבוק עם למעלה מ 1.2K חברים.
ועכשיו אני רוצה לתת לך את כל הכלים, בלי להסתיר ממך כלום על איך לפוצץ את האתר שלך בהזמנות ולהעביר את היום יום שלך ברוגע נפשי, מבלי להתפלל להזמנות (וכן, גם לקבל מבטי קנאה מהמתחרים שלך).
אם אתה רוצה סוף סוף להפסיק להרגיש חרד מההזמנות באתר שלך ולדעת שכל יום, בלי יוצא מן הכלל האתר שלך יכניס כסף, אז תצטרף לקורס מפעל המרות אוטומטי עכשיו, ב 94% הנחה:
"בזכות הקורס של אביתר הצלחתי להגדיל את המכירות בחנות לפי 2!"
יפתח רותם – מלווה ומתפעל אתרי מסחר
"הוא מנגיש ידע מורכב וטכני בצורה קלה ונוחה"
מורן שוסטק – Queen Digiral
"התחלנו לראות תוצאות כבר חודש אחרי שהוא סיים את העבודה"
שחר מילוא – מנכ"ל קול תאורה
"תוך כדי ההטמעה אני רואים תוצאות במכירות"
אביב אסבן – בעלים של האתר SmartCase
"הוא עזר לי להגדיל את המכירות בלי להוציא כסף על שיווק"
בן כנען, בעל מספר מותגי איקומרס
"אחד האנשים היותר מקצועיים שאני מפגשתי"
"מבין בפסיכולוית השיווק ברמה הכי גבוהה שיש"
"הוסיף לנו פיצ'רים שהגדילו לנו את המכירות בעשות אחוזים"
רון, אתר למכירת רהיטים
הקורס הוא דיגיטלי ותוכלו לצפות בו בכל זמן שרק תרצו. אם יהיה ביקוש לנושא מסויים נעשה עליו זום משותף. הגישה לקורס נגישה לך מכל מכשיר, כמו ספריית VOD. תוכלו לצפות בו בקצב שלכם, לעצור ולתרגל מתי שבא לכם.
כן בוודאי, כל תלמיד שרוכש את הקורס מקבל ממני סקירה מקיפה על האתר שלו, ואם הוא איש שיווק אז גם על האתר של הלקוח שלו כך שתקבלו ממני את כל הנקודות שצריכות שיפור באתר.
שאלה מעולה! אני אישית ממש ממש לא סובל קורסים שהם רק תאורטים ולא נותנים מענה פרקטי למימוש התוכן הנלמד.
לכן רוב התוכן של הקורס הוא מעשי. אין אצלי שיעורים משעממים שיוצאים מהם עם סימני שאלה. כל דבר שלומדים אפשר ישר לממש ולראות את השיפור בהמרות בצורה ישירה.
כן, חד משמעית.
הקורס הזה נועד בשביל להביא אותך לתוצאות, לא בשביל לבזבז לי או לך את הזמן.
בוודאי, תוכלו להעלות שאלות אחד
עם השני בקבוצת הווצאפ של הקורס.
אבל זה רק לזמן מוגבל, בהמשך - חבילת תמיכה תהיה בתשלום. כדאי להזדרז ולהיות מהראשונים שנהנים ממנה בחינם 🤩
כן, לומדים המון עקרונות חשובים מאוד לשיפור המרות כך שגם אם אין לך אתר שבנוי במערכת וורדפרס - תוכל ליישם את העצות שתקבל באתר שלך, בלי קשר למערכת שבה האתר עצמו בנוי.
כמובן, הקורס הזה לא פונה רק לבוני אתרים. הוא פונה גם לאנשי דיגיטל, משווקים, אנשי SEO וכמובן גם לבעלי האתרים עצמם.
ולמען הסר ספק, התוכן מונגש בצורה ממש קלילה ומובנת ולא חופרת (שזה ממש חשוב 🙂 )
אין סיכוי בעולם. אם את או אתה בספק - לחצו על האייקון בצד ימין של המסך שלכם ושלחו לי את האתר שלכם. אשמח לעבור עליו ללא תשלום ולתת לכם את דעתי לפני שאתם רוכשים את הקורס.
לכן הקורס הזה מתאים בדיוק לך. אם לא היו לך בכלל מתחרים הייתי חושש יותר 😁
וזה סיבה מספיק טובה בשביל להתחיל להרים אותו כמה רמות מעל מה שהוא עכשיו, אם את או מרגישים שאין לכם את היכולות העיצוביות או את הידע המתאים בשביל להרים את האתר למעלה, צרו קשר.
יש לך עוד שאלה? אני זמין לשאלות גם במייל וגם בווצאפ פשוט תקליקו על האייקון הכחול בצד ימין ואני איתכם בצ'ט